Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с ремъци или ролки спря да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Дали е сменявана заедно с ролките и ремъка предполагам че пита колегата?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
      ми вече не си спомням а и като не съм си ги праил сам нещата и съвсем.
      какво за помпата...?
      Ами нищо много хора не ги сменят никога и са оригиналните 12 годишни, а пък като гледаш къде е все същата беля е като ролка
      Attached Files
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        Ми със сигурност пълен комплект ангренаж и ролки, водна помпа не зн дали е в това число. Така или иначе на таблото свети червената дюза и колата не пали, а работеше преди да я изгася със светеща лампа на таблото...
        та какво го причинява това при положение станалото?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Е стига де...ако е с лабила психика човека..
          Просто споделям моята случка,и аз не бях сменял нищо и учаквах да е скъсан ремък но уви

          Comment


          • #20
            Залагам на прескочил зъб на ангренажа в следствие на прецакан пистов......

            Comment


            • #21
              залагайте да видим кой ще спечели...
              дано аз да не съм губещия...

              Comment


              • #22
                Ти ще изчакаш, да приключат залаганията и после ли ще хвърлиш един поглед да видиш дали е там пистовият ремък?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Прецакана обтяжна ролка на пистовия. Ремъка изместен в страни. Част от него излиза от каналите на демпферната шайба. Откъсва се парче, което "пляка" навсякъде из двигателя, овива се около ролките, общо взето "голям шит" и накрая за капак малко парченце преебава центровката на ангренажа и колата започва да работи на разпад. Всичко това е от реален случай, в подобни атмосферни условия, поради липса на кора под двигателя и тези кори от вътрешната страна на гумите (дясната пази пистовия и алтернатора) - на всичкото отгоре два пъти докато майстора се усети за корите. Колата беше АР 147 1.9 JTD 115 к.с. 2001 г.

                  Comment


                  • #24
                    При неговия двигател да влезе парче там и да уцели джакпота- шанса е еднакъв
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      VIHHRONNY ти случайно да не си онзи симпатяга дето преди една или две години си сцепи картера на Бриколаж в Люлин?
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        VIHHRONNY ти случайно да не си онзи симпатяга дето преди една или две години си сцепи картера на Бриколаж в Люлин?
                        Не не съм този...

                        ---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:44 ----------

                        Случаят е следния. Обтяжната ролка на ангренажа се е избила по някаква причина от лагера си изфрезовала е отвор в капака на ангренажа показала се е навън и е скъсала 2 писти от ремъка. Всичко долу, нови части, зацепване и всичко е като по книга ама не пали...
                        На ролката на помпата има два отвора 5мм и 6мм където се слагал щифт да блокира ролката докато се зацепва. Само дето не разбрах как точно...
                        Някой има ли опит? Другото което е ме съмнява на помпата да има значение как е. На ролката има с боя някакви белези 4-5 и не мога да им хвана спатиите.
                        Та има или няма значение за помпата?

                        ---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:53 ----------

                        Картера го цепих сега лятото, преди седмица саксия улучи предното стъкло и сега това. Не знам какво да кажа. Няква проклетия...

                        Comment


                        • #27
                          Имаш ли E-learn? Гледам, че там процедурата по зацепването на ремъка е добре описана.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Имаш ли E-learn? Гледам, че там процедурата по зацепването на ремъка е добре описана.
                            Не нямам, но се докопах до една схема на която за помпата няма никакви инструкции...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                              Не нямам, но се докопах до една схема на която за помпата няма никакви инструкции...
                              Помпата не изисква сфазиране.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                има нещо заради което не пали и то е свързано с цялата тая история.
                                още като стана така и ми светна червената дюза на таблото като угасих и не запали повече и сега е същото. като въртя да паля, пусна за 0.5 sec и завъртя пак се опитва да запали но не може...

                                Comment

                                Working...
                                X